zondag 8 juni 2008

dom dom dom

Gisteren in de warmte nog even lekker gelopen. Ik had mijn forerunner d.m.v de virtuele partner ingesteld op 12 km lopen met een snelheid van 11 km/uur. Lekker rustig duurloopje toch. Maar na 2 km bemerkte ik dat ik 12 km/uur liep. Het liep eigelijk best lekker en heb dus dat tempo maar doorgelopen. Geen probleem.
Inmiddels had Mariët met Susan boodschappen gedaan en ook 2 kratjes bier meegenomen.
Deze heb ik snel even de kelder ingetild. Niet één voor één. Nee hoor, deze stoere jongen moest ze zonodig alle twee tegelijk tillen. En dat ging goed tot 5 cm boven de grond. Toen was het alsof een trekbommetje onder in mijn rug knapte. En ja hoor, dat was strompelen gisteren.
Die Schutrupsrun wordt dus niet vandaag, alhoewel het al een stuk beter gaat en ik toch stiekem bij het uilaten van de hond het niet laten kon om een stukje te dribbelen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jaja pap,
weet je wel hoe ze dat in België noemen? :p