vrijdag 6 juni 2008

Herstel gaat voorspoedig

Elk nadeel hep z'n voordeel, is een bekende uitspraak van J.C. En dat blijkt ook wel. Omdat ik afgelopen zaterdag in de marathon al vroeg in tempo terug moest, hebben mijn spieren het waarschijnlijk toch minder te verduren gehad. Ik kon gisteren op de training al weer voluit gaan en heb dan ook de 4x1000mtr en de 2 x 500mtr in een pittig tempo afgelegd. De laatste 1000 ging zelfs in 3.17


.
Een training uit het boekje: pittig beginnen en daarna snelheid bij elke interval opvoeren.
Ik denk er zelfs al over om zondag naar Exloo te aan voor de Schutrupsrun. Daar heb ik nog een titel te vededigen.
Van een collega kreeg ik nog een paar foto's van zaterdag. Foto's van na de finish waar mijn broer me probeert moed in te spreken. Hij loopt straks in New York de marathon.
Ook een filmpje heeft hij er bij gedaan. Niet zo scherp, maar wel zichtbaar.

Geen opmerkingen: