zondag 25 mei 2008

DE LAATSTE CLINIC ZIT ER OP.




Vanmorgen hebben we met onze groep de laatste clinic gelopen voor de hele van komende zaterdag. Alleen Martin Otter ontbrak door pieperdienst, maar de rest (12 lopers) was aanwezig en FIT.
We hebben nog 15 km gelopen met daarbinnen 5 km in marathontempo. Zie afb.

Debutanten voor volgende week zijn Roy Hofstede. Roy hoopt op een tijd van net boven de drie uur. Of dat er nu al in zal zitten, weet ik niet, maar in een van zijn volgende marathons zal hij onder gunstige omstandigheden zeker een keer beneden de drie uur eindigen.
Ben Moorman is de 2e debutant. Hij heeft het laatste jaar nog al wat tegenslag gehad qua blessure. Hij loopt heel gemakkelijk en als hij een langere tijd goed door kan trainen, zulen zijn tijden omlaag schieten.
Rick Voorn is de 3e. Ik denk dat Rick wel de meeste progressie heeft geboekt. Hij laat zich door niemand de kop gek maken en loopt zijn eigen tempo. Ik denk dat hij een negatieve split gaat lopen. De eerste helft 10km/uur en de tweede helft 10,5km/uur.
Erik Speller is de vierde debutant. Hier heb ik al meer over geschreven. Een prachtig verhaal moet dit worden. Gisteren is hij geïnviteerd door Paul Abrahams voor een loop in Gieten en is daar behandeld als een VIP. Handjes schudden met de burgemeester en gepraat met Simon Vroemen.

De andere lopers zijn
Bas Kouwenhoven, 11 marathons al gelopen.
Peter van Dinter, 1
Martin Otter, 5
Gerard Schröer, 2
Rene Spijkers, 1
Jaap Schuurmans, 1
Gert Siebring, 1
Peter Rolink, 17

Ton Besselink trainde ook mee, maar hij heeft onlangs de marathon van Rotterdam gelopen en heeft nu op zich genomen om de laatste kilometers Erik te begeleiden.

De voorbereiding zit er dus bijna op. Ik plak er nog even een afbeelding bij waarop staat hoeveel weekkilometers ik gemaakt heb.

1 opmerking:

Anoniem zei

Take a peek into the future of High Definition Technology at

http://hdtv2008.blogspot.com