donderdag 22 mei 2008

dikke benen


Ja hoor, Ik ben er nu achter waarom ik 10 minuten na de winnaar op de Rietplasloop binnenkwam.
Waar kijk ik op de bovenstaande foto naar?
Het antwoord is te zien op de onderste foto.
Hoe bestaat het? Ik heb al geen dikke onderdanen, maar dit?
Geen wonder.
Vanavond op de training 15,7km gelopen. Ik had aan de groep aangegeven dat het ongeveer 14 zou worden. Werd het dus nog eens 2 km meer. Maar kennelijk vond iedereen dat wel goed, want ik had ze de mogelijkheid gegeven om af te snijden. maar vond ook bij niemand gehoor.
Nog een stuk op eigen tempo gelopen van ruim 7 km en dat in best lekker.
Inmiddels staat de weersverwachting voor klazienaveen 31 mei op 21 graden. Dat zou mooi zijn.

1 opmerking:

Peter Rolink zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.