vrijdag 30 mei 2008

Spannend

Even schrikken vanmorgen. Bij het opstaan kan ik bijna niet op mijn rechtervoet staan. In de enkel zit "iets" niet goed. Ik had er de laatste dagen ook wel iets ladt van, maar iet in deze mate en ik had er ook geen aandacht aan besteed. Maar gelukkig stelt het nu ook niet zo veel voor en is het na 5 minuten wel weer verdwenen.
Gisteren met de groep nog heel ontspannen 8 km gelopen in een voor mij heel rustig tempo. Het voelde goed en ik heb er wel vertrouwen in.
Wel zijn we allemaal wel een beetje bang dat het niet doorgaat, omdat de voorspellingen toch nog hoge temperaturen aangeven. Maar rond de middag verschijnt op de site van de Drenthemarathon dat de wedstrijd doorgaat.
De rest van de dag lekker uitrusten en een beetje lanterfanten.
Ik zal morgen starten met een HF van 130. Normaal staat dat voor een tempo van net boven de 14km/uur, maar met de warmte van morgen zal dat wel eens een stuk lager kunnen zijn. Dan wordt het dus niet beneden de drie uur, maar dat moet dan maar een andere keer.
We zullen zien.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou, dit is ook wel een beetje een verloren site zeg ;)