maandag 26 mei 2008

Weer Erik of het weer en Erik

Twee erg mooie foto's kwam ik op de site www.gieten.nl tegen van Erik. Als een vorst behandeld. Deze wil ik hier toch even kwijt. Trouwens die burgemeester lijkt wel erg veel op Jaap Schuurmans.


Met Simon Vroemen en met de burgemeester.

Ik heb toch redelijk wat spierpijn over gehouden aan de voetbalreünie van afgelopen zaterdag. Dat is gelukkig wel van snel voorbijgaande aard. Heel wat anders dan bij Wietze die zaterdagmiddag gelijk al geopereerd is aan een afgeknapte achillespees. Ja dat voetballen is ook niets meer voor oudjes zoals ons. Zeker als je er niet voor traint. Het feestje na afloop was best gezellig en het blijft leuk om na dertig jaar even bij te praten met een aantal mensen. Oh ja. De eindstand was 1-1 en ik heb zelfs weten te scoren. Had er nog wel twee moeten maken trouwens. Net als vroeger.Er is in die dertig jaar niets veranderd dus.

Maar het weer baart me zorgen. De verschillende meteoconsults geven verschillende temperaturen aan. Maar wel hoog. Van 22 tot 27 graden. Ik weet dat ze bij te hoge temperaturen in combinatie met hoge vochtigheid de wedstrijd er uit gooien. Dat moeten we toch niet hebben na 4 maanden trainen. Maar goed, eerst maar even afwachten, meer kunnen we toch niet doen.

Geen opmerkingen: